e mërkurë, 20 qershor 2007

Lagi gambar trip ke kenyir jun07




Ikan kelah idaman...ikan ni ada kat paradise rakit resort tapi dalam Aquarium lah...kelah bersaiz mega......


Pok drebar......laju sikit gok bot ni... jalan macam kura-kura je....

senyum lah bang org nak ambik gambar kito ni........ mr syaril & his wife( happy family)

Zamri! mung ni...jangan lah tarik..aku nok ikat perambut ni....dok rok cetong

Operasi mengikat mata kail....semuanya sebuk dengan kerja masing-masing

hok sebelah kiri aku tu... tekong besor batu rakit.. sebelah kanan aku tekong dari KL. belakang aku yang baju merah tu tekong darat yang baju putih tekong toman besut



ni lah gambar penuh house bot dok rok cetong....

1 koment:

Lan tha...

MRJ,
Wah..rajin jugak awak gi kenyir yer..biasa kenal tekong bot kenyir ko..kalu kenal catek la tu..lainkali kalu kami nok gi leh kontek demo dok..hehehe..